כמה אני אמורה לשקול???!?!?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אמממ... אני בת 13... משקל. 65 בערך וגובהה 1.60 כמה אני צריכה לרדת?!?!?!?
לקריאה נוספת והעמקה
היי דניאל אינך צריכה לרדת במשקל!!! כיוון שאת עוד בת 13 הצפי הוא שתמשיכי לגבוה ולכן אין צורך לרדת במשקל אלא לשמור עליו. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
אני בת 15 וחצי הגובה שלי בערך 1.58.. כמה אני אמורה לשקול?