תעזרו לי דחוף..!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2008 | 18:51 | מאת: שקד
ככה אני בת 13 אבל התפתחות בגוף וכו של גיל 18 (בדקנו אצל רופא) קיצר הגובה שלי בערך 1.55 המשקל התקין צריך להיות 55 בערך אני יודעת. והמשקל הוא 73.0 והתחלתי דיאטה רצינית והורדתי ממש באיזה שלושה ימים 2 קילו.. השאלה היא.. לאן להסתכל בתפריטים וכאלה 18 או 13 ועם יש לכם עצות בשבילי דחוף!!..
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2008 | 17:16 | מאת: נעמה רון
היי שקד את צריכה לקבל תפריט לילדים. ממליצה בחום לפנות לדיאטנית לקבלת תפריט מתאים והדרכה לירידה מתונה ונכונה במשקל. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי