כמה קלוריות,
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני דנה, רציתי לדעת כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום בהתחשב במצב שאני לא עוסקת בספורט כלל,[אני יודעת שזה בריא וכל זה אבל כרגע אין באפשרותי לעשות זאת]. אני בת 14.8 מטר 1.65 שוקלת 48-50 [יש לציין כי אני אחרי דיאטה רצינית שהורדתי בה כ47 קילו]. תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
היי דנה משקלך נמצא מתחת לטווח התקין אני ממליצה לפנות לדיאטנית לשם קבלת ייעוץ והכוונה. בברכה נעמה רון שיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי