דיאטה ומחזור חודשי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/08/2008 | 12:18 | מאת: אסתר
האם לפני מחזור לא רואים ירידה במשקל? גם אם מקפידים על דיאטה?? האם אחרי המחזור רואים את הירידה?
לקריאה נוספת והעמקה
14/08/2008 | 17:00 | מאת: תמי
16/08/2008 | 19:54 | מאת: נעמה רון
היי אסתר בתקופה הטרום וויסתית הגוף אוגר מים ומלח וכפועל יוצא מזה עלולה להיות עליה במשקל בין 0.5-2 ק"ג ללא קשר לדיאטה. בתקופת המחזור בעקבות הדימום עשויה להיות ירידה במשקל ללא קשר לדיאטה או שוב עליה עקב אגירה של מים ומלח. חשוב להמשיך להקפיד על הדיאטה במהלך תקופות עלו ולקחת זאת בחשבון שעולים על המשקל. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי