הצטברות שומן באזור הישבן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/08/2008 | 02:11 | מאת: שירה
שלום, אני בת 21, גובהי 1.60 ומשקלי 47-46 ק"ג. אני מתאמנת מזה 3 שנים במכון כושר לסירוגין, ומאז ומתמיד היה לי מבנה גוף רזה. לעיתים העליתי כמה קילו מעל (לא עברתי את ה-50) וכמה מתחת, אך הממוצע הוא כ-46 ק"ג. מאז ומתמיד ישבני היה שומני, עם סימני מתיחה, ובאזור האחורי של היריכיים, מתחת לישבן היו מעין 2 גושי שומן- אחד בכל צד. במהלך השנים, לאחר עבודה מאומצת על שרירי האגן, ה"גושים" הלכו ונעלמו כמעט כליל, והבחנתי בהתחזקות השרירים באזור הישבן. עם זאת, הוא עדיין מאוד שומני ו"מתנדנד". לאחר 3 שנים של עבודה, ציפיתי שהוא יהיה מעט יותר זקוף. השאלה שלי היא כזו: 1. האם מדובר בעניין תורשתי? 2. מהו הגורם לכך? 3. האם כנראה מדובר בצלוליטיס או שזה לא ברמה הזו? 4. מה ניתן לעשות בנידון? כבר שיניתי מס' פעמים תרגילים על האזור. תודה מראש, שירה
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 21:37 | מאת: נעמה רון
שלום שירה כנראה שמדובר בעניין גנטי, המשיכי לחזק את השרירים באזור. ממליצה להתייעץ עם מאמן כושר לגבי התרגילים המתאימים. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי