כמה קלוריות??
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/08/2008 | 14:56 | מאת: ?
כמה קלוריות זה צלחת רגילה של ספגטי(עם רסק).
לקריאה נוספת והעמקה
14/08/2008 | 00:12 | מאת: נעמה רון
שלום מאוד תלוי בגודל המנה... בכוס ספגטי + רסק עגבניות יש כ- 200 קק"ל. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי