כמה משקל לרדת?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 18:28 | מאת: חן
אני בת 14 וחצי גובה 1.63 ואני שוקלת 64 . כמה אני צריכה לרדת ?
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 22:14 | מאת: נעמה רון
היי חן משקלך תקין!!! בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי