כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 17:49 | מאת: ריין
אני בת 14 , גובה 1.60 כמה אני צריכה לשקול? תודה :)
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 18:25 | מאת: לולי
50-55
12/08/2008 | 22:17 | מאת: נעמה רון
היי ריין אין משקל אבסלוטי אלא טווח תקין לגובה : 52-62ק"ג. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
15/03/2009 | 20:12 | מאת: שיר
אני בת 13 הגובה שלי הוא 1.60 והמשקל שלי 62 ק"ג