כמה קלוריות עלי לאכול ביום??
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 17:17 | מאת: יעלי
ברצוני להתחיל בדיאטה. כמה קלוריות עלי לאכול בכל יום .אציין כי אני עושה פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע ,50 דקות הליכה גיל - 41 משקל - 82 גובהה - 1.75
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 22:22 | מאת: נעמה רון
היי יעלי כדי לרדת 0.5 ק"ג בשבוע יש להפחית 3500 קק"ל מהתפריט השבועי , כלומר יש להפחית כ-500 קק"ל מהתפריט אותו את רגילה לאכול ביום יום. בכל מקרה לא לרדת מתחת ל- 1200 קק"ל ליום. בהצלחה!!! נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
12/08/2008 | 22:42 | מאת: יעלי
19/10/2008 | 09:34 | מאת: ש'
ברצוני להתחיל דיאטה ורציתי לדעת מה כמות הקלוריות שעליי לאכול ביום ואם אפשר הצעות לתפריטים. גיל-27 משקל-65 ק"ג, גובה-1.61 תודה מראש וחג שמח