XENICAL
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/06/2007 | 19:17 | מאת: טיליה
אני לוקחת זניקל מזה 3 שבועות, פעמיים ביום לפני ארוחות, ולא רק שלא הורדתי גרם אחד, אלא שיש לי תופעות לוואי לא נעימות כמו מספר יציאות ביום (אני מודעת לשינוי הבלתי נמנע ב"מירקם"), חלקן דחופות - דבר שמגביל מאוד מחוץ לבית, והמון המון גזים ופעילות וולקנית מתמדת במעיים. ה-BMI שלי 30, כאשר ההשמנה קרתה במהירות/בבת אחת כתוצאה מהפסקת עישון. אינני אוכלת דיאטתי, אלא רגיל, לא מוגזם וללא הרבה שומנים. פעמיים בשבוע מכון כושר ופעם בשבוע התעמלות. לאור מבחן התוצאה שנכשל בינתיים - האם כדאי לנסות - אם הרופא שלי יאשר - להחליף את ה-Xenical ברדוקטיל?
לקריאה נוספת והעמקה
18/06/2007 | 12:41 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך טיליה: נסי להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת, או ליצור קשר עם הקו הצמוד של קסניקל, 1800270250 שיחת חינם. שם יוכלו לכוון אותך ולתת לך ייעוץ דיאטני מתאים לטיפול בקסניקל. רדוקטיל יכול לעזור במצב זה, מקובל להחליף ולא להוסיף, כמוובן במידה ואין לך התווית נגד ובהמלצת רופא מטפל. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי