צנימים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 12:39 | מאת: חסוי
שלום , קראתי באתר של חישוב קלוריות שאכלתי במהלך היום , ואכלתי 2 פרוסות של לחם (צנימים לא פרוסות רגילות ) והיה כתוב לי שכל אחד מהצנימים הוא 30 קלוריות , איך ??????????????? הרי כל פרוסה שווה כ-70 קלוריות אז איך צנים שווה 30 ? חחחח ממש הופתעתי אם זה באמת נכון האם אפשר לאכול צנימים כתחליף ללחם רגיל ? (הצנימים הם גם לחם רגיל אך שרוף ומופחת קלוריות )?
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 22:45 | מאת: נעמה רון
שלום אין הבדל קלורי בין לחם לצנים. יכול להיות שבאתר בו השתמשת התכוונו לצנים העשוי מלחם קל. בהחלט אפשר לאכול צנימים כתחליף ללחם אך לזכור שהקלוריות זהות (פרוסת לחם רגיל + 2 פרוסות לחם קל = כ-75 קק"ל) בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי