ירידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 10:10 | מאת: יעל
שלום. אני בחורה בת 25. גובהי הוא 1.60 . לאורך השנה האחרונה שמנתי במשקל בצורה רצינית עליתי מ-58 קילו ל- 69/70 קילו. החלטתי לעשות דיאטה רצינית מתחילת יוני. עד כה (חודשיים וחצי) אני בדיאטה ונשקלתי רק פעם אחת בתחילת הדיאטה. אני יודעת שירדתי במשקל לפי המידות של המכנסיים- החלפתי מידות במהלך החודשיים וחצי האלו ממידה- 42 ל- 38. אני לא יודעת למה אבל אני מרגישה שאם אני אשקל ואקבל אומדן מספרי של המשקל אולי אשבר בדיאטה, אני לא כל-כך יודעת להסביר את הסירוב שלי להישקל (אף פעם לא היה לי בעיה לעלות על המשקל). האם לפי האומדן של המידות מכנסיים הירידה במשקל היא מהירה מידי ולא בריאה? האם ברגע שאתחיל לאכול דברים שהתנזרתי מהם כמו פסטה ולחמניות (למשל לחמניה ביום או צלחת דשנה של פסטה שלא הרשיתי לעצמי במהלך הדיאטה) אשמין במהירות בחזרה? אני מחפשת את הדרך הנכונה לחזור לאכול דברים שאני אוהבת מבלי להשמין מידי, כי אני לא אחזיק מעמד בלעדיהם עוד הרבה זמן!!!
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 22:52 | מאת: נעמה רון
היי יעל קשה לי לתת תשובה חד משמעית לגבי קצב הירידה שלך מבלי לדעת כמה את שוקלת היום אך להערכתי קצב הירידה מהיר מדי... ירידה רצויה היא בין 0.5-1 ק"ג בשבוע. אני ממליצה להתחיל להישקל פעם בשבוע או שבועים. חשוב לזכור שדיאטה הינה אורח חיים ולכן אי אפשר להתנזר ממאכלים שאוהבים מותר לאכול הכל אך בכמויות הנכונות!!! ממליצה לפנות לדיאטנית לקבלת ייעוץ והדרכה כיצד לאכול מאוזן ובריא. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי