שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2008 | 22:42 | מאת: שרה
אני שוקלת 57 והגובה שלי 1.72 ואני בת 16 . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2008 | 23:26 | מאת: נעמה רון
היי שרה משקלך גבולי... נמצא בגבול התחתון של הטווח התקין בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי