שאלהה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2008 | 16:24 | מאת: =]
שלום , אני בת 14 1.70 ושוקלת 69 .. מה אפשר לעשות כדי לרדת במשקל 2-3 קילו ב-20 ימים (עד הביצפר) ?
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2008 | 17:24 | מאת: נעמה רון
היי ראשית עלי לציין כי משקלך תקין!!! כדאי שתדעי שהירידה המומלצת במשקל היא בין 0.5 ק"ג ל-1 ק"ג בשבוע. ירידה בטוחה במשקל מתאפשרת ע"י תפריט מאוזן, הכולל 3 ארוחות עיקריות ו 2-3 ארוחות ביניים, ירקות (לפחות 5 ), פירות (2-3 מנות ביום), דגנים מלאים, מוצרי חלב דלי שומן וכו'... וכמובן פע"ג!!! בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
10/08/2008 | 18:49 | מאת: =]
שלום רב.. אני יודעת שהמשקל שלי תקין ואני לא מאמינה לזה בכלל חחח אני ממש לא נראית אחת שהמשקל שלה תקין הצדדים שלי (המותניים) הם פשוט חבל על הזמן וזה מה שעושה אותי ממש שמנה כמו כן אני ברגליים שמנה מאוד מידה 42 בג'ינס . הבטן שלי היא לא שטוחה שטוחה אבל היא בסדר היא מעט שטוחה .. אך אומנם שוב הבעיה היא צ ד ד י ם ! את יכולה בבקשה להמליץ לי על תפריט (1.70 , 69 קילו) תודה רבה