משקל עודף ולא רואה את הדרך לחיים טובים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2008 | 12:25 | מאת: לירז
אני בת 38, אם ל-3 עובדת בהייטק המון שעות, תמיד הייתי קצת מלאה, מה שהפך בצבא ובלידות לעודף משקל לא קטן והיום אני שוקלת 105 ק"ג בגובה של 1.60, קשה לי עם זה בעיקר נפשית (למרות שנראית לא רע, אישה יפה מאוד), ניסיתי בעבר כמה דיאטות אך ללא הצלחה, לאחרונה סובלת מכאבי ברכיים בגלל תאונה בה נפגעה לי הסחוס והאורתופד אמר לי שאני חייבת לרדת במשקל ודחוף. לא מצליחה לגשת למסגרת של קבוצת תמיכה בגלל חוסר הזמן (ואולי גם בגלל הבושה וההדחקה ואי הרצון להתמודד ולהיות מחוייבת), בעיקר קשה לי בערב כשמגיעה הרוגה ויש 8000 משימות לעשות ב-0 זמן וכמובן, אני בתחתית סדר העדיפויות. אנא, אבקש עצות מה עליי לעשות, דיאטתנית בקופה? מסגרת כמו דיאט קלאב? אנא עזרו לי. איך אמר לי מישהו מהעבודה: "את חייבת את זה בשביל ילדייך"... תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2008 | 14:40 | מאת: אפי
ראשית כל את חייבת את זה לעצמך,הבריאות שלך מונחת כאן על כף המאזניים המצב ילך ויחמיר עם הגיל ואת תרגישי רע יותר בנוגע לברכיים הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל,כשהילדים הולכים לישון תקחי לעצמך רבע שעה ותתכני לך את יום המחרת מבחינת ארוחות תאכלי 3 ארוחות עיקריות ו3 ביניים ,אוכלים כל שלוש שעות כאשר מתחילים מרגע היקיצה בבוקר עד שעה אחרי צריך לאכול את ארוחת הבוקר שזה קפה עם שתי פרוסות לחם קל וממרח כלשהו אחרי שלוש שעות פרי וככה ממשיכים לאורך כל היום
11/08/2008 | 21:17 | מאת: נעמה רון
היי לירז כיום עודף משקל אינו מהווה בעיה אסתטית בלבד אלא מחלה ולכן אני ממליצה לך, למרות חוסר הזמן, למצוא מסגרת הכוללת דיאטנית (לא משנה באיזו מסגרת קופ"ח, פרטי וכו')וללמוד מהי אכילה בריאה, מאוזנת ובכמויות הנכונות מתוך הקשבה לתחושות הרעב האמיתית... והכי חשוב להבין שדיאטה הינה תזונה נכונה כאורח חיים בריא. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי