גיל מעבר ובלוטת תריס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2008 | 09:31 | מאת: דליה
שלום, בת 53 , גובה 164. היפר תירואיד והשמנה בחלק העליון של הגוף. משקלי כיום 67. לפני שנתיים 55. אציין שאני מטופלת בפרופיל תיאוציל X2 ובפרלול לפי הצורך. אציין שאני לא מהטיפוסים ''הבולסים'' . לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2008 | 17:37 | מאת: נעמה רון
שלום דליה סליחה אבל לא הבנתי מה השאלה??? בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי