תזונה ...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 15 וחצי ואני שוקלת 49 (משקל מתנדנד) והגובה שלי הוא 1.56 .. אני די נמוכה לגיל שלי ואני גם עוסקת בספורט אינטנסיבי רציתי לדעת אם המשקל שלי גבוה מידי ואני צריכה להרזות? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
המשקל שלך תקין לגמרי לגובה שלך .. הגובה שלך לא נמוך מידי ולא גבוה מידיי - כל אחד וההתפתחות האישית שלו , לגבי זה שאת צריכה לרדת במשקל ? ממש לא , אין לך מה לרדת .
היי נועה המשקל והגובה שלך תקינים לחלוטין אין שום סיבה לרזות.... בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי