שלום לכם..שאלה קטנה :)
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2008 | 21:14 | מאת: זהבה
שלום! אני בת 21 גובהה 1.66 משהו כזה. בזמן הצבא שקלתי 52 ואחרי שהשתחררתי עליתי משמעותית ל59. הייתי רוצה לדעת איך לרדת במשקל וכמה בדיוק אני צריכה לאכול בשביל לחזור למשקל הקודם...(אני עושה פעם בשבוע הליכה של שעה). תודה רבה ושבוע טוב!
לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2008 | 22:06 | מאת: גלייי
תתני דוגמה מתפריט יומי שלך. מהו כולל?
09/08/2008 | 23:40 | מאת: נעמה רון
היי זהבה היום את נמצאת במשקל תקין בעוד שבצבא הייתי מתחת למשקל התקין אני ממליצה לך לא לרדת יותר מ- 4 ק"ג וזאת ע"י תפריט מאוזן (3 ארוחות עיקריות ו2-3 ארוחות ביניים) ופע"ג (רצוי לפחות פעמיים בשבוע). בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי