שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אשמח לדעת כמה קלוריות יש בקציצת בקר 40 גרם (שטוגנה ולא נאפתה בתנור). תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי יעל תלוי אילו מרכיבים יש בקציצה: ביצים, פירורי לחם, שמן וכו'... קחי בחשבון שב- 100 גר' בשר בקר טרי יש כ- 250 קק"ל. בברכה, נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי