כמה קלוריות ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
טונה במים[60 גרם],+חסה[100 גר'],+ חצי עגבניה בינונית,+חצי בצל קטן. ורציתי לדעת עם הRC קולה החדשה באמת 0 קלוריות 0 סוכר?, תודה עמית[:
היי עמית טונה במים (60 גר') כ-70-80 קק"ל 1/2 עגבניה כ- 10 קק"ל 1/2 בצל כ-25 קק"ל 100 גר' חסה כ-10 קק"ל במשקאות קולה דיאט אין תוספת סוכר ולכן התרומה הקלורית אכן זניחה פחות מ- 1 קק"ל ל- 100 מ"ל. בברכה, נעמה רון דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי