מילקשייק ומנת דג של 500 קלוריות-קלוריות זהות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם יש הבדל בין מנת דג -לדוגמא,שבה 500 קלוריות לבין מילקשייק שבו 500 קלוריות ? כלומר,מלבד העובדה שהדג בריא יותר יש הבדל בספירת קלוריות בין שניהם? כי ישנם ימים שאני מעדיפה מילקשייק על פני ארוחה אחרת שאולי יותר בריאה -אך לגבי ירידה במשקל -האם יש הבדל בקלוריות.
שלום לך : 500 קלוריות הן בסופו של דבר 500 קלוריות..אך יש להתייחס גם לערך התזונתי של המוצר ולא רק לכמות הקלוריות שהוא מכיל . אין ספק שהדג בריא יותר, אולי עדיף להקטין את מנת הדג ולקנח במנת מילק שייק קטנה יותר. בברכה ד"ר סילבינה מצקיו לוי
אך אני מניחה שכמות השומנים שונה מהדג לגלידה.