עזרההה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בבורקס תפוח אדמה וכמה קלוריות יש בבורקס פטריות
היי שיר יחידה של בורקס שווה כ- 250 קק"ל ההבדל הקלורי בין בורקס תפו"א/ גבינה/ פטריות/ תרד וכו' הינו שולי במקרה זה. בברכה, נעמה רון דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי