עזרה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום .. אני בת 14 1.70 בערך ... בתקופה האחרונה אני מרגישה שאני משמינה (כבר שלוש שבועות שלא עשיתי הליכות...) היום במקרה הלכתי לסופר פארם ושם היה מד משקל איזה פרוייקט של ישראל יורדת בגדול ושם נשקלתי - התוצאה שהראה לי היא 68.9 קילו ... אין בכלל מצב שזה המשקל שלי כי אני ממש לא נראית ככה לפי דעתי אני נראית יותר לפני שנשקלתי ממש התביישתי הייתי בטוחה שהתוצאה שאני ייקבל תהיה משהו כמו 80 קילו .. וכשראיתי את זה ממש שמחתי רק שאני לא ממש יודעת אם זה בסדר לגובה שליי ואם זה נגיד בסדר אז איך במראה החיצוני שלי אני נראית ממש שמנה .. השאלות שלי הם : האם המד הזה הוא טוב זאת אומרת שהוא לא מזייף או משהו (מדוייק)? כמה אני אמורה לשקול אם אני נגיד 1.70 ? האם 68.9 קילו זה טוב ? ובגלל שכבר שלוש שבועות לא עשיתי הליכות האם יש מצב שאני ישמין בגלל זה ? (אני לא עושה כי חם לי ואין פשוט אין לי כוח ) אה ורציתי לציין שהפעם האחרונה שנשקלתי הייתה משהו כמו דצמבר/ינואר לא ממש זוכרת ושקלתי 80 ... תודה רבה!
היי... טווח המשקל התקין לגובה 1.70 מטר הינו 57.8-72.25 אם קיים בך החשד שהמשקל בסופר פארם אינו אמין אני ממליצה לכן לגשת לקופת חולים להישקל שוב... אך חשוב לי לציין שלעיתים הבעיה היא בדימוי הגוף ולא במשקל עצמו, כלומר יכול להיות שהמשקל תקין אך מרגישים שמנים. לגבי ההליכות חשוב שתדעי שהשמנה מתרחשת כאשר ההכנסה הקלורית עולה על ההוצאה הקלורית. בברכה נעמה רון שיטת ד"ר לוי