שאלה נוספת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם ירקות ומרק ירקות ניכללים בתוך ספירת הקלוריות או שניתן לאכול חוץ מהספירה? תודה
שלום, ירקות אפשר לאכול חופשי. יש להיזהר מ-סלק וגזר. נעמה רון דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי