שאלהה דחווווווףףף!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/08/2008 | 23:33 | מאת: חסויהה
שלום, רציתי לדעת כמה קלוריות מכילה מנת נודלס עם חזה עוף ובקר עם ירקות מוקפץ? כאלה שמוכרים במסעדות כמו "ריבר נודלס" וכו'..ואם אפשר לאכול מנה כזאת פעם בשבוע שלא יהרוס את הדיאטה?
07/08/2008 | 10:25 | מאת: נעמה רון
שלום, זה מאוד תלוי בגודל המנה (כל מסדע מגישה בגודל שונה). קחי בחשבון שכוס נודלס עם חזה עוף מכילה כ-250-400 קק"ל תלוי בתוספות (בוטנים, טריאקי וכו). פעם אחת בשבוע לא תההרוס את הדיאטה. בברכה, נעמה רון דיאטנית בשיטת ד"ר לוי