?כמה קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שתי כוסות קורנפלקס אלופים +כוס חלב 1 אחוז,שתי תפוחים ירוקים,כוס אורז מלא חזה עוף+כף חומוס,יוגרט 1 וחצי אחוז,4 פרוסות לחם קל+סלטו+ביצה+גבינה צבובה
שלום, שתי כוסות קורנפלקס+ כוס חלב 1%= כ-250- 350 קק"ל שתי תפוחים ירוקים- כ- 160 קק"ל כוס אורז מלא= כ-150-200 קק"ל חזה עוף= כ- 150 קק"ל כף חומו= כ- 100 קק"ל ,יוגרט 1 וחצי אחוז= כ- 130 קק"ל ,4 פרוסות לחם קל= כ- 160 קק"ל ביצה = כ- 80 קק"ל פרוסה גבינה צבובה 9% = כ- 100 קק"ל בברכה, נעמה רון דיאטנית קלינת בשיטת ד"ר לוי
איך בידיוק כף חומוס 100 קלוריות?! כתוב 40 ופרוסת גסבינה צהובה כתוב 51 הכל בילבול פה ולא נכון הצלחת לבלב אותי!