מים ולימון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2008 | 09:56 | מאת: yafa
אני עושה דיאטה ...אבל לא אוהבת מים לכן אני שותה 2 ליטר מים ביום שבכול ליטר יש מיץ של לימון אחד כלומר 2 לימונים ביום...זה טוב ? לא יותר מידי לימון
02/08/2008 | 20:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, לימון הוא פרי המכיל סוכר, כשאר הפירות, למרות שהחמיצות קצת ממסכת על המתיקות. לימון ממוצע מכיל כ-35 קלוריות.ניתן להחשיב את הקלוריות כמנת פרי. בברכה מוניקה קרן
03/08/2008 | 15:47 | מאת: yafa