האם יש לכם מרפאה באיזור חיפה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/08/2008 | 22:34 | מאת: ברק
02/08/2008 | 20:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום ברק, מרפאתנו בר"ג, ברקאי 3. בכל זאת תוכל ליצור קשר עם סיגל, בטלפון 03-6764880 ולברר איתה לגבי אפשרויות המתאימות לך לטיפול. בברכה מוניקה קרן