עזרהה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/08/2008 | 13:56 | מאת: דנית
כמה אני צריכה לשקול אני בת 14 שוקלת 67 והגובה שלי הוא 1.71
02/08/2008 | 20:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנית, המשקל שלך תקין ביחס לגובה ולגיל. חשוב לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה כחלק מאורח חיים בריא. בברכה מוניקה קרן