כמה קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/07/2008 | 09:11 | מאת: מעיין
כמה קלוריות בתפריט ? בוקר ס קפה עם סוכרזית ופרוסת עוגת שוקולד , פרוסה עם כף חומוס ו2 פרוסות פסטרמה, צהריים כוס עדשים ו3 כפות אטריות, ערב לחמניה שחורה עם כף מיונז ו2 פרוסות פסטרמה , ובמבה קטנה . רציתי לדעת אם זה תפריט מזין ומספיק ליום . אני בת 19 שוקלת 49 תודה
01/08/2008 | 13:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום מעיין, התפריט שציינת מכיל כ-1100 קלוריות (אולי יותר, תלוי בגודל פרוסת עוגת השוקולד). הקלוריות הללו אינן מספיקות לשמירת משקל הגוף. עלייך לאכול משהו כמו 1500 קלוריות ליום, תלוי בגורמים כמו פעילות יומית, פעילות גופנית וכו'. התפריט אינו מאוזן, אינו מכיל מוצרי חלב, בשר/ דגים, ירקות ופירות. אלו מזונות שחשוב לשלב בתזונה על בסיס יומי. בברכה מוניקה קרן