שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי, האם יש חשיבות האם לאכול שעועית או ברוקולי אם אוכלים בכמויות המשתוות מבחינה קלורית (חידוד השאלה, מה עדיף לאכול 100 קלוריות של ברוקולי מבושל או 100 קלוריות שלח שעועיתצ ירוקה מבושלת)?
שלום מור, באופן כללי אלו 2 ירקות עם ערכים תזונתיים מאוד דומים, הן מבחינת תכולת הקלוריות, הן מבחינת הויטמינים, המינרלים והפיטוכימיקלים, כך שאפשר להמיר אותם זה בזה. באופן כללי כדאי לשים לב שלמרות ששני מזונות הם מאוד דומים, לכל אחד בכל זאת יחוד משלו ולכן כדאי לגוון את התזונה. בברכה מוניקה קרן