לחמניה קלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2008 | 19:30 | מאת: גילה
שלום לדיאטנית, שאלתי היא האים יש הבדל בין 4 פרוסות לחם קל לבין לחמניה קלה מקמח מלא שמכילה 140 קלוריות מבחינת התרומה להרזיה כלומר האם אני יכולה להחליף את הפחממות שהן לחם קל ולהמיר את כולן בלחמניות קלות שוות ערך מבחינה קלורית לכמות הלחם?תודה מראש
30/07/2008 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן