המשך שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2008 | 18:21 | מאת: מורן
עם אני בדיאטה ואני אוכלת כל בוקר כריות הקרונפלקס.. אז אוכלת בערך שבודקים שתי כוסות משוו כזה.. רציתי לדעת עם זה שובר לי את הדיאטה..?? אממ וגם שוקו קרלו..(בשקית) משמין?
30/07/2008 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום מורן, המאכלים שציינת מכילים יחסית הרבה סוכר ואפשר להחליף אותם במאכלים בריאים יותר, כמו דגני בוקר מלאים ללא סוכר למשל. מה שקובע האם את יורדת במשקל הוא סך האנרגיה שאת מכניסה לגוף, לעומת מה שיוצא. אם את יורדת במשקל, סימן שהמאזן הוא שלילי ואת תמישיכי לרדת במשקל, למרות שתאכלי מזונות עתירי קלוריות (בכמות קטנה). בברכה מוניקה קרן