?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2008 | 17:38 | מאת: .
האם נס קפה עוזר לתהליך ירידה במשקל ?
29/07/2008 | 18:22 | מאת: מורן
אני שתתי נס יעני הרבה כמעט כל היום וירדתי 2 קילו
30/07/2008 | 06:55 | מאת: מוניקה קרן
נס קפה אינו משפיע על ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן