עזרה!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה אני צריכה לשקול הגובה שלי הוא 1.71 והמישקל שלי הוא 67
שלום דנית, בת כמה את? אנשים בוגרים, מעל גיל 18, טווח המשקל התקין עבור הגובה הזה הוא 55-73 ק"ג. את במקום טוב באמצע. בברכה מוניקה קרן