איך מה שאני אוכל משפיע על הפצעי הבגרות בגוף?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רציתי לדעת ממה כדאי להזהר שלא לאכול כדי שלא יצמחו לי הרבה בפצים בגוף? ואם שומן רווי קשור לפצעים? חשוב לי להדגיש שאין לי ממש כמות רבה של פצעים על הגוף ושהם צומחים לי רק מתיי שאני אוכל שברים מתוקים בעיקר... אז אם אני יאכל כמה שפחות שומן רווי יהיו לי פחות פצעים?
שלום אריאל, באופן רשמי לא נמצא קשר ממשי בין צריכת מזונות או אי צריכתם ופצעי בגרות. יש המלצה לשמור על תזונה בריאה, הכוללת שפע ירקות ופירות טריים (ויטמינים), אכילת מזון מגוון, כדי לספק את כל הרכיבים התזונתיים, הפחתת צריכת שומנים בתפריט ושתיית מים מספקת. בברכה מוניקה קרן