שאלה !! ..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/07/2008 | 11:58 | מאת: מורן
הקרונפלקס כריות במילוי שוקולד ..כמה קלוריות זה?? אני אוכלת את זה תמיד בבוקר רציתי לדעת כמה זה..
28/07/2008 | 20:53 | מאת: מוניקה קרן
כריות מכיל 440 קלוריות ל-100 גרם. אם את אוכלת כוס קטנה, זה בערך 35-40 גרם, שמספקים לך 155-177 קלוריות (לא כולל החלב). בברכה מוניקה קרן