חלב 0% האם הוא מומלץ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/07/2008 | 10:11 | מאת: גלית
לקריאה נוספת והעמקה
28/07/2008 | 20:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום גלית, למה את מתכוונת "מומלץ"? זו אופציה טובה לחסוך בקלוריות עבור אנשים ששותים הרבה חלב. חלב 0% מכיל את אותם רכיבים תזונתיים כמו חלב 3%, חלבונים, סידן, ויטמין D, ויטמיני B וכד', פרט לשומן. בברכה מוניקה קרן