משקל תקין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 31, 1.70 מ, שוקלת כיום 55.1 קג. מעירים לי שאני רזה מדי למרות שהBMI בטווח הנורמה. בעבר שקלתי יותר. האם זהו משקל תקין לגילי?
שלום גלי, את אכן במשקל תקין ביחס לגובה ולגיל. במידה ואת אוכלת כמו שצריך, לא מרעיבה את עצמך, עושה פעילות גופנית בכמות סבירה, ולא בהגזמה, את יכולה לשמור על המשקל הזה, במידה ואת מרגישה נוח בו. כמובן לא לרזות יותר. בברכה מוניקה קרן