כלום לא עוזר,אני שמן!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/07/2008 | 12:28 | מאת: טל
שלום,אני בן 15,אני שוקל 79 ק"ג וחצי. הגובה שלי הוא 1.71 ס"מ. ניסתי ללכת לדיאטנית,הורדתי כמה קילו והעלתי הכל בחזרה,ספורט לא עוזר לי. ניסיתי גם לקחת כדורים וזה לא עזר לי. מה לעשות?!?
28/07/2008 | 20:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום טל, עליך להבין שהרזיה ושמירה על המשקל היא תהליך ארוך ששימורו דורש תקופה ארוכה, ממש לכל החיים. לא עושים דיאטה לכמה שבועות או חודשים ומפסיקים. צריך להמשיך ולהקפיד על התזונה כל הזמן, גם אחרי שמגיעים למשקל היעד. פעילות גופנית חשובה במיוחד בזמן השמירה על המשקל החדש. למה אתה מתכוון שהיא לא עזרה לך? בברכה מוניקה קרן