צריכה עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/07/2008 | 18:59 | מאת: דנית
היי אני דנית בת 19 ! ירדתי לפני כשנה 32 קילו הייתי שוקלת 80 ועכשיו 48. הייתי אוכלת ארוחה אחת ביום ומרבה לשתות נס עם סוכרזית . היום כשהגעתי למשקל הרצוי אני עדיין ממשיכה לא לאכול . אני ממש מפחדת מהעניין הזה שהגוף שלי לא רגיל לקבל אוכל ואז אני פשוט יתחיל להשמין. אז ככה אני אוכלת בבוקר לחמניה שחורה עם כף חומוס ונקניק פסטרמה. בצהרים ולא תמיד אני אוכלת אורז או תפוחי אדמה ואם לא אז רק בשעה 6 7 אני אוכלת שוב לחמניה שחורה עם חומוס. אני שותה המון נס במשך היום . לא אוכלת הרבה מוצרי חלב או בשר בקיצור הגוף שלי לא ממש מקבל את מה שהוא צריך. אבל הפחד הזה מלחזור ולהיות שמנה תקוע לי עמוק בראש. יש ימים למשל שאני אוכלת בבוקר את הלחמניה בצהרים אורז ובערב שוב לחמניה בבוקר כשאני עולה על המשקל פתאום מראה לי כאילו ועליתי במשקל רציתי לדעת אם זה הגיוני ולמה זה קורה ? ומה לדעתך אני צריכה לאכול כמה קלוריות כדי לא להשמין ולשמור על משקל מאוזן. אני שוקלת 48 מטר 56 בת 19 . תודה
28/07/2008 | 06:52 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנית, השינויים שמראה המשקל יכולים לנבוע מכמה סיבות שרק אחת מהן היא השמנה. לרוב לא משמינים מהיום למחר וגם אם תמשיכי כרגיל, המשקל שנראה שעלית היום יעלם למחרת. כך שלא כדאי לדאוג. כן כדאי לדאוג כי את אוכלת תפריט מאוד דל ולוקה בחסר מרכיבים תזונתיים רבים. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי אצל דיאטנית שתבנה עבורך תפריט אישי שיכלול את כל הרכיבים שגופך זקוק להם, כדי שלא תפתחי בעיות בריאותיות. בברכה מוניקה קרן