עזרו לי בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 26 וגובהי הוא 163 ס'מ ,לפני שנתיים שקלתי 75 ונכנסתי להריון, במהלך ההריון עליתי 15 קילו ועכשיו שנתיים אחרי אני שוקלת 85 , אני לא חושבת שאני אוכלת הרבה אמנם לא ארוחות מסודרות אבל זה באמת לא מצדיק...אני גם לא עולה במשקל, ואני עובדת עבודה פיזית אז אני עושה איזושהי פעילות ,בדקתי גם את בלוטת התריס והיא תקינה מה אני יכולה לעשות, בבקשה, אני כבר לא מכירה את עצמי במראה.
שלום לינוי, יכולים להיות מספר הסברים לבעיה שאת מתארת, אך נתחיל בפשוט יותר. את אוכלת בצורה לא מסודרת, ובצורה כזו מאוד קשה לשלוט ולהבחין כמה באמת אוכלים. המלצתי הראשונה היא לאכול מסודר. 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. שנית, רשמי כל מה שאת מכניסה לפה ממש אחרי האכילה, זה כולל גם ארוחות (רצוי לדייק בכמויות) וגם דברים שתופסים על הדרך, ביס מהכריך של הילד, ענבים שלקחת כשרק פתחת את המקרר לבדוק משהו, עוגיה (וגם חצי עוגיה) ליד הקפה וכו'. צריך לרשום גם שתייה. אחרי שבוע ניתן לעבור על הרישום ועפ"י הממצאים לבדוק אפשרויות לפתרון. את מוזמנת לחזור לפורום שוב, לעדכן אותי ואנסה לעזור. בברכה מוניקה קרן
תודה שחזרת אלי, אני אתחיל לרשום כמו שאמרת ,כל מה שאכניס לפה , ועוד שבוע אני אעדכן אותך, ושוב תודה.