בבקשב תענו!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/07/2008 | 19:00 | מאת: עדי
איך זה דיקור סיני לדיאטה?מישהו ניסה?זה עוזר?
24/07/2008 | 19:15 | מאת: ורד
אז אני עונה רק בגלל שלא עונים לך, לא בגלל שאני יודעת משהו על דיקור סיני :) נראה לי שאם יש מישהו שמרוויח מזה כסף, אז בטח יש בקצה השני מישהו שזה עזר לו ושזה הרזה אותו. אבל זה רק ניחוש שלי. אני לא מאמינה בדיאטות כאלה. כל הזמן ראיתי סביבי אנשים שמורידים יופי, אבל מעלים את הכל חזרה (לפעמים אחרי באמת הרבה זמן, אבל מעלים). לכן אני מאמינה בשינוי מהבסיס. לא מאמינה בדיאטות קסם, אם את מבינה למה אני מתכוונת
25/07/2008 | 11:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדי, דיקור סיני עוזר לתהליך ההרזיה, ע"י הגברת תחושת השובע, הפחתת החשק למתוקים, זירוז פירוק השומן וכד', תלוי בנקודות הדיקור שמבצעים. כאמור הוא עוזר, כלומר הוא חלק מהטיפול. זו לא שיטת קסם. הבסיס בכל מקרה הוא שינוי הרגלי אכילה, שילוב פעילות גופנית ועבודה קשה. אנו נעזרים בשיטה זו במרפאתנו, כדי לתמוך בתהליך. בברכה, מוניקה קרן
25/07/2008 | 15:57 | מאת: ורד
את מתכוונת שהפעילות הגופנית דורשת עבודה קשה? סיקרנת אותי עכשיו. אני התחלתי לשנות את כל הגישה שלי אחרי שנתקלתי בזה http://www.patit.co.il/article.aspx?id=25 ואז ניסיתי לבנות תפריט באתר, וזה דווקא מסתדר לי ממש טוב. ראיתי שגם באתר כאן יש. אני לא מרגישה שאני עובדת קשה. לא תמיד קל לי, אבל לא נורא קשה. אז מסקרן אותי. אולי אני עושה משהו לא בסדר?