תפוחי אדמה -שאלה חשובה .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/07/2008 | 12:15 | מאת: דנה
שלום, ברצוני לשאול כמה קלוריות יש בערך בארבע חתיכות תפוח אדמה אפוי בתנור (חתיכות בינוניות, בערך כשני תפוחי אדמה בינונים שלמים אפויים בתנור )??????? ועוד שאלה אם אפשר ... כמה קלוריות יש בשוק וירך אפויים בתנור (עוף בגריל -כרעיים). אשמח מאוד אם תענו לי בהקדם תודה מראש :):):):):)
22/07/2008 | 13:56 | מאת: שרית
22/07/2008 | 16:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, ב-2 תפו"א בינוניים יש כ-150 קל'. ברבע עוף יש כ-320 קלוריות. לנוחיותך ניתן להעזר במחשונים המחשבים ערכים תזונתיים של מזונות. הנה לינק לאחד מהם: http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=9 בברכה מוניקה קרן