דחוףף ביותר!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. אני אשמח מאוד אם תעזרו לי! אני בת 12.5 ואני שוקלת 46. הגובה שלי הוא 1.60. אני מרגישה מלאה לגילי. האם זה משקל בסדר? האם כדאי לי להרזות? אני לא העלב אם תכתבו שכן. אני רוצה לדעת את האמת. האם זה משקל בסדר לגילי ולגובהי?
שלום, את במשקל מצוין לגובהך ולגילך. איני יודעת מדוע את חשה מלאות. בכל מקרה כדאי לשמור על תזונה בריאה ולבצע פעילות גופנית סדירה. בברכה מוניקה קרן