דיאטה לפני חתונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 25 והגובה שלי 1.60 ומשקלי 49 לפני חמישה חודשים משקלי היה 52 אני מתחתנת עוד חודשיים ןרוצה ללרדת עוד שני קילו דחוף בבקשה תני לי טיפים והכוונה
שלום לך, מזל טוב לרגל נישואייך! את כבר במשקל רזה ואין התנגדות ממשית שתרדי עוד 2 ק"ג, אם את מאוד רוצה, אך טיפים כלליים לא יעזרו. עלייך לקבל יעוץ והכוונה אישיים, מדיאטנית שתבין בדיוק מה את אוכלת ועושה עכשיו כדי שתוכל להתאים לך את השינויים הקטנים הנוספים שאת צריכה לעשות כדי לרדת עוד 2 ק"ג. בברכה מוניקה קרן