כמה קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בקערת שוגי (קורנפלקס מסוכר) ללא חלב?
תלוי כמה שוגי מכניסים לקערה. קערה קטנה יכולה להכיל 30-40 גרם, ואז מדובר בכ-130 קלוריות. אך אפשר שמדובר בקערה המכילה פי 2 או 3 מכמות זו, והקלוריות בהתאם. בברכה מוניקה קרן