משקל ממוצע
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2007 | 13:23 | מאת: לילך
אני בת 11 (בספטמבר 12) ובערך 1.49. כמה אני אמורה לשקול בערך?
08/06/2007 | 09:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום, טווח משקל תקין לגילך ולגובהך הוא 34-48 ק"ג. בברכה מוניקה קרן
05/07/2007 | 15:04 | מאת: אלמזי
אני 1.74 כמה אניא מורה לשקול אני בת 15 וחצי....ואני מבנה רחב.