אני צריכה עזרה !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/07/2008 | 00:53 | מאת: אנונימית צעירה
אני בת 15 וחצי משקלי הוא 80 ק"ג וגובהי הוא1.73 אני כבר לא יודעת מה לעשות הדבר היחיד בראש שלי זה להרזות אל אין לי כח רצון מספיק אני עולה בשנה הבאה לתיכון והמצב שאני נימצאת בו מפריע לי ומשתלט לי על הביטחון אני רוצה לעלות שנה הבאה לכיתה י' כשמושל ממני לפחות כ5 ק"ג בחודש וחצי שנישארו מהחופש אבל אני לא יודעת איך לעשות את זה לפעמים אני חושבת שזה כבר אבוד לי ושבכלל אין לי למה לנסות אני מתבייישת במשקל גופי ואני מתפדאחת ללכת לדייאטנית אם אמא שלי למרות שאמא מאוד רוצה את זה בשבילי אבא שלי גם ממש רוצה את זה בשבילי וכל פעם רוצה שנלך להלכיכות אבל אני חושבת שאני מתוסכלת מהמצב שאני נמצאת בו ולכן אני חושבת שג אני יעשה הליכות זה לא יעזור אפשר להגיד שגם אבא שלי לא כמו אמא שלי מאיר י הערות שפגעות מי מאוד וזה גם מוריד לי עוד יותר את הביטחון אולי הוא חושב שזה יעזור לי לקום מהמיטה ולרוץ בל זה לא (אני יודעת שהוא רוצה את זה בשבילי ).כבר ניסיתי כמה פעמים להיות בולמית מרוב שמצבי מפריע לי כל כך אבל זה גם לא מצליח ליייייייייייייייייי בבקשה תאמרי לי מה לעשות למי לפנות ואם מצבי עד כדי גרוע לפני הנתונים שהצגתי בתחילת המכתב אני יודה לך מאוד! :-)
19/07/2008 | 12:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, ואו! את באמת בפלונטר לא קטן. אם הבנתי נכון, מצד אחד את רוצה לרזות, כדי להרגיש יותר טוב ויותר ביטחון עם עצמך והגוף שלך, מצד שני, את חסרת מוטיבציה, לא יודעת מה לעשות ואיפה להתחיל. שילוב קשה. נסי לשבת עם עצמך בכנות ולהחליט מה יותר חשוב לך בשלב הזה: ההרזיה ושינוי הרגלי האכילה או הפחד משינוי. במידה ואת מחליטה שיותר חשוב לרדת במשקל, אני מציעה שתתחילי בצעדים קטנים. אולי כך תרגישי פחות מאוימת ופחות תפחדי מכשלון אפשרי. יחד עם זאת אני מציעה שתגייסי עזרה. מדוע את מתביישת ללכת לדיאטנית? הסבירי לה את מצבך והיא כבר תתאים לך תכנית מתאימה, מבחינת הקצב שלך. אולי היא דווקא תדע לעורר בך מוטיבציה ותעזור לך. בכל מקרה נראה לי שלא מזיק לנסות. נסי לשוחח עם ההורים שלך על הנושא. גם להם הסבירי את עמדתך. שהדירבונים של אבא שלך לא מקדמים אותך ונסו לחשוב יחד מה כן יעזור לך להרגיש טוב, אפילו להשאר כפי שאת בשלב זה, למרות הציפיות שלהם. בהצלחה מוניקה קרן