2 שאלות בקשר לפעילות גופנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2008 | 00:40 | מאת: שירלי .ל
רציתי לשאול האם יתכן מצב שבו אדם שאוכל מעט מאוד ביום כמות מאוד קטנה שמספיקה לארוחה אחת לא יותר ישמין הרבה רק כתוצאה מחוסר פעילות וכן אם אדם היה רזה תמיד והיה פעיל פחות או יותר היו תקופות שהוא היה פעיל מאוד היו תקופות שפחות אבל בתקופה האחרונה הוא כמעט לא פעיל רוב הזמן יושב קצת הולך פה ושם האם הוא יוכל לחזור לאיך שהוא היה קודם (רזה) ע"י פעילות גופנית אשמח לקבל תשובה לשאלותי שירלי.ל.
18/07/2008 | 07:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירלי, 1. לא ניתן לעלות במשקל כתוצאה מחוסר פעילות גופנית. אם כמות הקלוריות שאוכלים, אפילו רק בארוחה אחת עולה על ההוצאה האנרגטית היומית של הגוף, אז תהיה עלייה במשקל. 2. אם התזונה לא השתנתה, והגורם היחיד שהשפיע הוא כמות הפעילות הגופנית שעושים, אז חזרה לפעילות תחזיר את המשקל הקודם. בברכה מוניקה קרן